Masz sklep i chcesz do nas dołączyć?
Dzięki współpracy z nami:
Rozwiniesz obroty sklepu
Zoptymalizujesz koszty prowadzenia sklepu
Będziesz mógł łatwiej i wygodniej zarządzać biznesem
Co to jest synergia?
Skorzystajmy z efektu synergii
Na gruncie współpracy, współdziałania i kooperacji efekt synergii oznacza uzyskiwanie wielokrotnie większych korzyści w danej sytuacji, dzięki dobremu połączeniu wszystkich części składowych. Charakteryzuje się zwiększeniem wydajności pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów. Efekt synergii polega również na ograniczeniu wydatków, które się duplikują.
Dzieje się tak na przykład wówczas, gdy dwie firmy zdecydują się na ścisłą współpracę. W odniesieniu do zatrudnionej kadry pracowników, efekt synergii oznacza, że wynik pracy wspólnej, zespołowej będzie jakościowo dużo lepszy od sumy efektu pracy pojedynczych członków tego zespołu.
DZIĘKI WSPÓŁPRACY MOŻEMY OSIĄGNĄĆ KORZYŚCI NIEDOSTĘPNE W PRZYPADKU, GDY DZIAŁALIBYŚMY ODDZIELNIE.
Otrzymujesz od nas:
Skuteczny koncept handlowy
Dostęp do szerokiego asortymentu w tym produktów marek własnych
Wizualizacje wewnętrzną sklepu
System i sprzęt informatyczny
Dobrze zorganizowaną logistykę
Ogólnopolski marketing
Lepsze warunki zakupowe
Doradztwo opiekuna
Zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy:
Przed podpisaniem umowy
Zapewniamy pomoc w ocenie lokalizacji sklepu oraz pomoc w ocenie biznesplanu i przy szacowaniu kosztów prowadzenia działalności
Przed otwarciem
Zapewniamy prace adaptacyjne i remontowe
oraz szkolenie dla franczyzobiorcy i personelu
Po otwarciu
Zapewniamy stała pomoc opiekuna, dostęp do narzędzi informatycznych gwarantujących pełną analizę rentowności sklepu oraz marketing
Współpraca
Lepsze warunki zakupowe
Na gruncie współpracy, współdziałania i kooperacji efekt synergii oznacza uzyskiwanie wielokrotnie większych korzyści w danej sytuacji, dzięki dobremu połączeniu wszystkich części składowych. Charakteryzuje się zwiększeniem wydajności pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów. Efekt synergii polega również na ograniczeniu wydatków, które się duplikują.
Dążenie w kierunku łączenia i optymalizacji zakupów można zaobserwować przede wszystkim w wysoko rozwiniętych państwach Europy i Ameryki Północnej. Przykładem państwa, w którym rynek grup zakupowych rośnie w bardzo szybkim tempie są Niemcy. O dojrzałości tego rynku świadczy istnienie organizacji, które wspomagają tworzenie nowych grup zakupowych i promują najlepsze praktyki w tym zakresie.
W Internecie (http://www.einkaufsgemeinschaften.eu) możemy znaleźć listę wszystkich zarejestrowanych w państwach niemieckojęzycznych grup zakupowych. Na dzień dzisiejszy, liczba grup zakupowych w Niemczech opiewa na około 836. Za główną przyczynę powstania grup zakupowych uważa się industrializację i rozwój dużych firm.
Kim jesteśmy? Nasza Misja:
Zwiększenie wiedzy konsumentów na temat żywienia czworonogów
Zwiększenie doświadczeń zakupowych klienta poprzez wdrożenie najnowszych rozwiązań IT
Profesjonalne doradztwo w zakresie żywienia czworonogów
Wychodzimy na przeciw potrzebom naszych Klientów, rozwijając sieć sklepów stacjonarnych i online.
Niezależność
Z nami zachowujesz niezależność
Współpracując z nami pozostajesz niezależnym przedsiębiorcą, sam decydujesz o:
- Zatrudnieniu
- Zamówieniach
- Polityce cenowej i kosztowej
- Przyszłości swojego biznesu
Jesteś zainteresowany współpracą? Sprawdź czy spełniasz poniższe warunki. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Nasz zespół wyjaśni wszelkie wątpliwości.
Petbox
Ciekawostka
Przed XVIII-wieczną rewolucją przemysłową wszyscy rzemieślnicy mieli równe szanse. Najbardziej cenionym majątkiem firmy były zasoby ludzkie, czyli talent i pracowitość zatrudnionych w przedsiębiorstwie osób. Wraz z upływem czasu, firmy zaczęły konkurować ze sobą na podstawie tego, kto miał bardziej nowoczesny sprzęt do produkcji. Na przełomie XVIII/XIX wieku, gdy przemysł rozwijał się bardzo intensywnie, odkryto znaczenie korzyści skali.
Małe przedsiębiorstwa były zagrożone nie tylko ze względu na niższe koszty produkcji u konkurencyjnych dużych firm, ale też ich siłą zakupową. Okazało się, że tylko dzięki połączeniu sił małych i średnich przedsiębiorstw będą one w stanie oferować konkurencyjne cenowo produkty.
Dołącz do nas:
- osób przedsiębiorczych, z pasją,
- osób nastawionych na budowanie bazy zadowolonych klientów, dla których każde spotkanie z marką jest przyjemnym doznaniem,
- osób, które są w stanie pracować samodzielnie, działać skutecznie, są dobrze zorganizowane i potrafią motywować innych do działania,
- osób o dużych umiejętnościach sprzedażowych.
- lokal o powierzchni 45–60 m kw. w miejscu aktywnym handlowo, z atrakcyjną witryną wystawową,
- gotowość do zaangażowania się w aktywne prowadzenie sklepu,
- udział w szkoleniach, akcjach promocyjnych i innych wydarzeniach wpływających na rozwój marki i sieci,
- lokalizacja w miastach powyżej 40.000 mieszkańców.