Masz sklep i chcesz do nas dołączyć?
Dzięki współpracy z nami:

1@2x@2x

Rozwiniesz obroty sklepu

2@2x@2x@2x

Zoptymalizujesz koszty prowadzenia sklepu

3@2x@2x

Będziesz mógł łatwiej i wygodniej zarządzać biznesem

bg_about_03

Co to jest synergia?

Skorzystajmy z efektu synergii

Na gruncie współpracy, współdziałania i kooperacji efekt synergii oznacza uzyskiwanie wielokrotnie większych korzyści w danej sytuacji, dzięki dobremu połączeniu wszystkich części składowych. Charakteryzuje się zwiększeniem wydajności pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów. Efekt synergii polega również na ograniczeniu wydatków, które się duplikują.

Dzieje się tak na przykład wówczas, gdy dwie firmy zdecydują się na ścisłą współpracę. W odniesieniu do zatrudnionej kadry pracowników, efekt synergii oznacza, że wynik pracy wspólnej, zespołowej będzie jakościowo dużo lepszy od sumy efektu pracy pojedynczych członków tego zespołu.

DZIĘKI WSPÓŁPRACY MOŻEMY OSIĄGNĄĆ KORZYŚCI NIEDOSTĘPNE W PRZYPADKU, GDY DZIAŁALIBYŚMY ODDZIELNIE.

Otrzymujesz od nas:

icon1

Skuteczny koncept handlowy

icon2

Dostęp do szerokiego asortymentu w tym produktów marek własnych

icon3

Wizualizacje wewnętrzną sklepu

icon4

System i sprzęt informatyczny

icon5

Dobrze zorganizowaną logistykę

icon6

Ogólnopolski marketing

icon7

Lepsze warunki zakupowe

icon8

Doradztwo opiekuna

Zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy:

Artboard 9

Przed podpisaniem umowy

Zapewniamy pomoc w ocenie lokalizacji sklepu oraz pomoc w ocenie biznesplanu i przy szacowaniu kosztów prowadzenia działalności

Artboard 10

Przed otwarciem

Zapewniamy prace adaptacyjne i remontowe oraz szkolenie dla franczyzobiorcy i personelu

Artboard 11

Po otwarciu

Zapewniamy stała pomoc opiekuna, dostęp do narzędzi informatycznych gwarantujących pełną analizę rentowności sklepu oraz marketing

bg_about_04

Współpraca

Lepsze warunki zakupowe

Na gruncie współpracy, współdziałania i kooperacji efekt synergii oznacza uzyskiwanie wielokrotnie większych korzyści w danej sytuacji, dzięki dobremu połączeniu wszystkich części składowych. Charakteryzuje się zwiększeniem wydajności pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów. Efekt synergii polega również na ograniczeniu wydatków, które się duplikują.

Dążenie w kierunku łączenia i optymalizacji zakupów można zaobserwować przede wszystkim w wysoko rozwiniętych państwach Europy i Ameryki Północnej. Przykładem państwa, w którym rynek grup zakupowych rośnie w bardzo szybkim tempie są Niemcy. O dojrzałości tego rynku świadczy istnienie organizacji, które wspomagają tworzenie nowych grup zakupowych i promują najlepsze praktyki w tym zakresie. 

W Internecie (http://www.einkaufsgemeinschaften.eu) możemy znaleźć listę wszystkich zarejestrowanych w państwach niemieckojęzycznych grup zakupowych. Na dzień dzisiejszy, liczba grup zakupowych w Niemczech opiewa na około 836. Za główną przyczynę powstania grup zakupowych uważa się industrializację i rozwój dużych firm.

Kim jesteśmy? Nasza Misja:

box1

Zwiększenie wiedzy konsumentów na temat żywienia czworonogów

box2

Zwiększenie doświadczeń zakupowych klienta poprzez wdrożenie najnowszych rozwiązań IT

box3

Profesjonalne doradztwo w zakresie żywienia czworonogów

box4

Wychodzimy na przeciw potrzebom naszych Klientów, rozwijając sieć sklepów stacjonarnych i online.

bg_about_05

Niezależność

Z nami zachowujesz niezależność

Współpracując z nami pozostajesz niezależnym przedsiębiorcą, sam decydujesz o:

  • Zatrudnieniu
  • Zamówieniach
  • Polityce cenowej i kosztowej
  • Przyszłości swojego biznesu

Jesteś zainteresowany współpracą? Sprawdź czy spełniasz poniższe warunki. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Nasz zespół wyjaśni wszelkie wątpliwości.

Petbox

Ciekawostka

Przed XVIII-wieczną rewolucją przemysłową wszyscy rzemieślnicy mieli równe szanse. Najbardziej cenionym majątkiem firmy były zasoby ludzkie, czyli talent i pracowitość zatrudnionych w przedsiębiorstwie osób. Wraz z upływem czasu, firmy zaczęły konkurować ze sobą na podstawie tego, kto miał bardziej nowoczesny sprzęt do produkcji. Na przełomie XVIII/XIX wieku, gdy przemysł rozwijał się bardzo intensywnie, odkryto znaczenie korzyści skali.

Małe przedsiębiorstwa były zagrożone nie tylko ze względu na niższe koszty produkcji u konkurencyjnych dużych firm, ale też ich siłą zakupową. Okazało się, że tylko dzięki połączeniu sił małych i średnich przedsiębiorstw będą one w stanie oferować konkurencyjne cenowo produkty.

Dołącz do nas:

  • osób przedsiębiorczych, z pasją,
  • osób nastawionych na budowanie bazy zadowolonych klientów, dla których każde spotkanie z marką jest przyjemnym doznaniem,
  • osób, które są w stanie pracować samodzielnie, działać skutecznie, są dobrze zorganizowane i potrafią motywować innych do działania,
  • osób o dużych umiejętnościach sprzedażowych.
  • lokal o powierzchni 45–60 m kw. w miejscu aktywnym handlowo, z atrakcyjną witryną wystawową,
  • gotowość do zaangażowania się w aktywne prowadzenie sklepu,
  • udział w szkoleniach, akcjach promocyjnych i innych wydarzeniach wpływających na rozwój marki i sieci,
  • lokalizacja w miastach powyżej 40.000 mieszkańców.