Zadzwoń i złóż zamówienie: +48 502 994 360

|

Zamów ponownie

Darmowa wysyłka od 119 zł

W subskrypcji dostawa zawsze 0 zł!

Najczęściej zadawane pytania - PetBox

Tak, karmę wysyłamy w oryginalnych opakowaniach, nie otwieramy worków. Oznacza to, że produkty są wysyłane w fabrycznych opakowaniach, nieotwartych i w stanie, w jakim opuściły magazyn producenta.
Karmę wysyłamy tuż po zakończeniu poprzedniego worka. W przypadku zamówień karmy w ramach subskrypcji PetBox, płatności są pobierane co 30 dni, jednakże wysyłka jest uzależniona od codziennego zapotrzebowania na karmę. Naszym celem jest dopasowanie wysyłki tak, aby worek z karmą nie był w posiadaniu klienta dłużej niż 40 dni, od chwili dostarczenia. Staramy się zorganizować wysyłkę w taki sposób, aby zapewnić świeżość produktu, zachowując maksymalne 40-dniowe okno dostawy od momentu opuszczenia naszego magazynu do odbioru przez klienta.
Rozmiar worka z karmą jest dobrany zgodnie z codziennym zapotrzebowaniem. W zależności od oferowanych przez daną markę rozmiarów worków, naszym celem jest zapewnienie, aby karma przechowywana przez klienta w otwartym worku nie przekraczała 40 dni. Dążymy do dostarczenia worka odpowiedniej wielkości, aby zachować świeżość produktu przez maksymalny okres 40 dni od momentu otwarcia.
Cena nie zmieni się przez okres 12 miesięcy. Po tym okresie sprawdzamy, czy producent nie zmienił cen produkty i zastrzegamy sobie prawo ewentualnej zmiany ceny. Oczywiście zmianę ceny klient musi zaakceptować. Nic nie możemy zrobić bez wcześniejszej akceptacji klienta.
Subskrypcje karmy można zakończyć w każdym momencie. Po zakończeniu subskrypcji biuro obsługi analizuje, czy nie ma różnic między opłaconą subskrypcją, a dostarczoną ilością karmy.
Podczas Autodostawy wybieramy wielkość opakowania karmy oraz czasookres między poszczególnymi dostawami. Płatność jest pobierana dzień przed planowaną wysyłką. Przy Subskrypcji PetBox określamy dzienne zapotrzebowania karmy. Płatności jest pobierana raz na 30 dni, a wysyłka karmy jest niezależna od pobieranych płatności.
Po złożonym zamówieniu subskrypcyjnym, zespół PetBox skontaktuje się z Tobą z pytaniem, czy chcesz brać udział w tym programie.
Subskrybent w swoim panelu ma możliwość korekty daty wysyłki

Sklep stacjonarny i punkt odbioru paczek

ul. Serwisowa 3 lok. 1

05-082 Blizne Łaszczyńskiego



Zobacz numer

Sklep stacjonarny - Warszawa

Ul. Montwiłłowska 1/5

03-890 Warszawa



Zobacz numer

Copyright © 2024 PetBox – wszystkie prawa zastrzeżone

Realizacja: Gophery

Koszyk zamknij